20 juni 2013

Glad Midsommar!

Vet inte hur midsommarvädret kommer att bli. Det har varit väldigt varierande prognoser.
Det blir som det blir.
 
Men två saker vet jag.
Om ingen oförutsett inträffar så ska vi få äta Mariannes goda och fina silltårta
 på Midsommarafton och ikväll är jag strängt upptagen mellan kl: 20:00 till 21:00
 för då ska jag till Kolsva där  Ernst är i årets första Sommar med Ernst.
 
En hel del kvar som ska göras före det och även efter det, men inte just då i alla fall.
Då slappar jag i tv-soffan en stund.
 
Glad Midsommar vill jag önska Dig och kör försiktigt om Du ska ut och åka i helgen.

 
Några midsommarbilder från ett annat år i vår stuga. Men silltårtan  är lika aktuell.
En klassiker!

 


 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.