22 november 2013

Kottar och ljus

Mycket kottar och ljus nu, så mycket mer behövs inte så här i november.

Jo lite hyacinter och någon amaryllis vill jag gärna ha när det nu närmar sig advent.
Tallris, mossa och blåbärsris är också fint.

Advent är mysigt. Bästa tiden så här års.

Den första raden i inlägget var ljug.....

För en sak till behöver jag. Eller behöver och behöver. Men jag vill ha.

En stjärngosse!

Jag vet vem han är. Han heter nämligen Staffan och han är tax och hur söt som helst.

Hans kompisar heter Ginger och är pepparkaksgumma, Lucy är Lucia och Nicholas är tomte.
Lisa Bengtsson fina taxar (se handduken i förra inlägget) goes X-mas.
Men det är just Staffan jag vill se på en vägg nära mig. Helst snart!  

Önskar Dig en skön fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.