23 juli 2014

Promenadbilder

Liftade med mannen som skulle iväg och golfa imorse. Då slapp jag gå längs stora vägen åt ena hållet. Gick till andra sidan sjön idag. Anade vår stuga mitt emot när jag kikade.


Alltid så välskötta och fina blomlådor på bron mellan norra och södra Barken.


Blomlådorna ovanpå dörren jag passerade är väl fina. 
Lite mörk bild tyvärr.


Härligt att få slänga sig i sjön efter timslång promenad och ta en liten simtur före frukost. 



En morgon att stoppa i minnesarkivet och tänka på i november. 
Känner mig tacksam. 
Skönt med riktig sommar!

2 kommentarer:

  1. En helt ljuvlig morgon!!
    /Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Härligt att starta promenerandes en ledig dag!
      Kram Annika

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.