20 september 2014

Torr men långt ifrån tråkig


Har nog fått en släng av skockomani så här på höstkanten.

Kanske beror det på att jag tycker om naturligt pynt.

Naturen är väl solklart den oslagbara formgivaren och växlar med årstiderna.

Önskar Dig som kikar in här en trevlig helg!

Helgen för min del fylld av aktiviteter gå på kalas för stor och liten 

och

Kulturnatt står på programmet.

Det blir kul!







Skockan ovanför har bara legat på ett fat och torkat och slår ut i blom. 
Den undre fotade jag för längesen på en kakelutställning.
Så det här med skockomani har pågått ett tag :)




4 kommentarer:

  1. Jättefina skockor! Jag förstår din "skockmani"...
    Odlar du dem själv?

    Ha en fin helg!
    /Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nej jag odlar de inte själv tyvärr de kommer från ICAs grönsaksdisk ;)
      Må så gott!
      Annika

      Radera
  2. Guten Morgen liebe Annika,
    die ist unglaublich schön. Dieses Blau ist ja schon fast jenes von Jan Fabre!!! Toll!
    Hab einen wundervollen Sonntag
    Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Danke Elisabeth. Jan Fabre kenne ich nicht aber jetzt weiss ich (danke google ;)
      Schönen Sonntagadend zu Dir!
      Annika

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.