30 december 2014

Tanka och tänka

                 

Så skönt det är med lite sammanhängande ledighet. Det gör verkligen skillnad!
Kändes som det behövdes efter en arbetsam höst.

Innan jul vill jag gärna tänka och fixa till både jul, nyår och en tidig januarifödelsedag.

Vill inte känna mig tvingad att ränna i affärer och trängas för att fixa födelsedagspresenter i sista stund. Det är något jag lärt mig! Desto mer njuter jag av lediga mellandagar. Tankar energi.

Hinna ta det lite lugnt, umgås, promenera, tid för lite läsning, se något bra på tv.
Tänka lite trädgård kanske.

Boken In detail av Hans Blomquist ovan är så fin. Kunde inte vänta på tomten när det gällde den. Bläddrar om och om igen och tittar på de vackra bilderna.

Sliten charm och vackra stilleben. Enkelt med patina. Detaljer!




1 kommentar:

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.