21 juli 2015

Rost och regn

Vi har varit på en liten roadtrip till Skåne mannen och jag.
Vi har hälsat på goda vänner och haft några jättetrevliga dagar.

Idag avslutade vi med regn och rost.
Efterlängtat besök på Gunillaberg hos blomsterkonstnären Tage Andersen som jag beundrar mycket.



Gjorde i och för sig inte så mycket med regnet förutom att jag inte ville blöta ner kameran.
För jag fotade såklart hej vilt.
Fler bilder kommer så småningom från Gunillaberg och från dagarna i Skåne.

En liten Pratia fick följa med hem. 
Tänker alltid på Tage Andersen när jag ser de ända sen jag såg de i mängd på Norrvikens Trädgårdar när han höll till där.



2 kommentarer:

  1. Kul! Är det värt ett besök tycker du, Gunillaberg? Gillar ju Tages skapelser!

    Kram // AH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut värt ett besök! Särskilt om man som vi ändå passerade trakten på hemresan.
      Kram Annika

      Radera

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.