18 maj 2017

Tur till Skåne

Vilken energikick att få en förlängd helg i Skåne. Dags för 10-års jubileum för vår tjejträff hos Lena i Åhus. 


Jag passade på att först åka till Skälderviken på västra sidan och hälsa på Cecilia som också är en bästa vän. Så kul att ses igen om än kort och intensivt. Vi fick en mysig och god middag ihop och en hundpromenad på kvällen och gick upp tidigt för att frukostera ihop. 
Tusen tack!


Hann även inom Hedentorps plantskola i Ängelholm på vägen ner som jag fått tips om. Mycket ögongodis där.


Resten av helgen tillbringade jag på östra sidan av Skåne med start i Kristianstad . 
"Flocken" som kom från olika håll samlades och startade med lunch och lite flanerande på stan.


Tivoliparken och vackra skira bokträd.


Efter Kristianstad höll vi oss i Åhus med omnejd. Ett vinnande koncept vid det här laget. Så kul att träffa alla tjejerna igen och få en liten dos av Skåne.


En Otto-glass från Torget i Åhus hör också till. Kön ringlade i solskenet. Jag testade en ny smak för året. Klart godkänd :) 




Fler bilder från Åhus finns under etiketten Åhus på bloggen och på instagram.
Kändes som vi gjorde mycket utan att stressa. En toppenhelg helt enkelt!
Tack Lena för Din gästfrihet för tionde året på raken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för Din kommentar, den gör mig jätteglad.